Met een ambulance naar West Afrika - Reisverslag uit Huize Padua, Nederland van Broeders - WaarBenJij.nu Met een ambulance naar West Afrika - Reisverslag uit Huize Padua, Nederland van Broeders - WaarBenJij.nu

Met een ambulance naar West Afrika

Door: Jos en Herman

03 Februari 2009 | Nederland, Huize Padua

Welkom op www.debroeders.waarbenjij.nu
Onze reis kun je via deze site volgen.

Dit hebben we gedaan omdat het voor ons makkelijker is om in verre oorden foto's te plaatsen en te mailen dan via www.debroeders.nl Bovendien is op deze manier de route beter te volgen. Als startlocatie staat Huize Padua op de kaart. Hier zijn de eerste snode plannen voor ons avontuur gesmeed. Wij vinden het leuk als je de moeite neemt om te reageren op onze verslagen en de berichten van anderen. Als je op de hoogte wilt blijven dan moet je jezelf even aanmelden in het venster "blijf op de hoogte" Je ontvangt dan een mailtje als er een nieuw bericht is.

• 04 Februari 2009 - 14:39

Gert-Jan:

Hoi Collegae

Veel succes en plezier op de aanstaande reis.

PS: moeten we komen uitzwaaien om ook zeker te weten dat jullie wel echt vertrekken?

• 05 Februari 2009 - 06:58

Thuiszorg Pantein:

Wij wensen jullie een goede reis en veel succes en blijven jullie volgen. Hopen dat de spullen goed aankomen en nuttig zullen zijn.

Groetjes,

Thuiszorg Pantein

• 06 Februari 2009 - 09:43

Jan En Helmie:

Hoi Jos en Herman.
    Heel veel succes en plezier op deze reis,we volgen jullie op de voet.
    Tot zondag op het uitzwaai punt.
    Groetjes.

• 06 Februari 2009 - 17:48

Jos & MJ:

Ha Jos & Herman,
    Een goede tocht en een geweldige ervaring gewenst. We zullen jullie volgen....

• 06 Februari 2009 - 18:29

Carla&Johan&Kay:

Hoi Jos & Herman

En bijna is het zover wij wensen jullie veel succes en veel mooie avonturen.Petje af voor jullie we gaan jullie volgen!

• 06 Februari 2009 - 20:57

Sem Sven Karin:

Hey Mannen
    Jullie droom-missie gaat bijna beginnen, super!!
    Natuurlijk volgen we jullie op de voet :)
    Jaloerse groetjes

• 07 Februari 2009 - 08:25

DDK B&A:

Morgen gaat de het dan beginnen! Heel veel succes en plezier tijdens jullie reis. We gaan het zeker volgen...
    Tot zondag op het startpunt!
    Groetjes

• 08 Februari 2009 - 13:23

Yvonne:

We kregen een telefoontje van Jos en Herman. Vanavond om 22.30 uur op SBS 6 bij Hart van Nederland wordt het vertrek in Bakel uitgezonden
    groetjes Yvonne

• 09 Februari 2009 - 12:26

Diana:

Hoi, mannen, alles goed onderweg?
    wij komen de 7 weken wel door, gisteren al bij de fam. Manders gegeten. Het was een mooi vertrek gisteren. veel liefs de 4 Bevertjes

• 09 Februari 2009 - 15:00

Fleur:

Hoi papa en Jos,
    We hopen dat jullie het erg naar jullie zin hebben. Het zal een koude nacht zijn geweest vannacht. We proberen vanavond even te bellen.
    Liefs xx

• 09 Februari 2009 - 18:40

Sem :

heey oom en Herman,
    hier alles goed. Ik heb al zin om jullie verhalen te horen! Veel plezier!! Groetjes Sem

Wij, Jos en Herman, gaan een Landrover Ambulance wegbrengen naar Gambia of Mali. De Ambulance moet daar in het binneland weer dienst gaan doen. In Gambia aangekomen gaan we met z'n drieen verder. Manon, een arts en oud-collega komt tussen ons in zitten en met haar gaan we een aantal projecten bezoeken om te beoordelen in welke vorm we het beste hulp kunnen bieden op langere termijn

Actief sinds 03 Feb. 2009