Eindelijk foto's - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Broeders - WaarBenJij.nu Eindelijk foto's - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Broeders - WaarBenJij.nu

Eindelijk foto's

Door: Herman

25 Maart 2009 | Gambia, Banjul

Het is eindelijk gelukt om wat foto's te plaatsen. Ook bij de oudere berichten. Groeten

• 25 Maart 2009 - 17:43

Mari:

Hoi reizigers,

Weer met veel belangstelling jullie verslag gelezen en nu met de foto's erbij is het helemaal compleet, geweldig.
    Het is als groeten uit de rimboe of klamboe.
    Heel goeie terugreis en alvast sterkte met het acclimatiseren.
    groet fam. koppens

• 25 Maart 2009 - 19:55

Sem Sven Karin:

Mooie foto's!!
    Succes morgen als jullie definitief(?) afscheid moeten gaan nemen van jullie prachtige landrover / ambulance
    (ook echte mannen mogen een traantje wegpinken hoor) ;-)

• 26 Maart 2009 - 14:30

Yvonne:

Manon, Jos en Herman een goede veilige reis en voor wie nog in Gambia blijven, nog een fijne tijd en ook later een behouden thuiskomst.
    Ik heb vandaag naar de linnenkamer in Bakel die geweldig mooie foto van verpleegsters in zorgbooguniformen gestuurd!
    groetjes Yvonne

• 26 Maart 2009 - 15:12

Ton:

Ook ik heb met belangstelling jullie reis bijgehouden. Ik mag wel zeggen dat jullie goei werk verricht hebben. Indrukwekkend. Een hele belevenis die ze jullie nooit meer afnemen,petje af.Het ergste is dat jullie je ambulance daar achter moeten laten maar daar is ene troost er zijn hier in Holland op dit moment genoeg auto's te kop voor weinig geld. Ik zou zeggen welkom terug en we spreken elkaar nog eens.
    Tot ziens Ton

• 26 Maart 2009 - 20:47

Johnny En Anitya :

Dag Jos en Herman wat een verhaal weer
    een tip voor Jos of je wat eerder op de training kan komen want wat zal jij een verhalen hebben misschien is het beter dat we maar meteen naar T"Menneke gaan.
    Jos en Herman bedankt voor de mooie verhalen en tot zoooo

Wij, Jos en Herman, gaan een Landrover Ambulance wegbrengen naar Gambia of Mali. De Ambulance moet daar in het binneland weer dienst gaan doen. In Gambia aangekomen gaan we met z'n drieen verder. Manon, een arts en oud-collega komt tussen ons in zitten en met haar gaan we een aantal projecten bezoeken om te beoordelen in welke vorm we het beste hulp kunnen bieden op langere termijn

Actief sinds 03 Feb. 2009