Doorrijden!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Broeders - WaarBenJij.nu Doorrijden!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Broeders - WaarBenJij.nu

Doorrijden!!!!

Door: Jos en Herman

11 Februari 2009 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,
We moeten op tijd bij de boot zijn en zijn daarom al 30 uur aan een stuk aan het rijden.
Iedereen is kapot, maar ja de boot wacht niet!
Verder is alles prima en het is heerlijk weer.
De auto doet het goed en is erg sterk maar wel o zo....... traag.
Adios El Broedors

• 11 Februari 2009 - 12:37

Huub:

Ach je kan altijd nog ballast dumpen als je het Rif niet over komt.

:-)

• 11 Februari 2009 - 12:42

Petra:

Wel een erg summier verslag, zo is het voor een buitenstaander niet te volgen.
    Wat gaan jullie daar doen, en waarom?

• 11 Februari 2009 - 12:44

Petra:

Ik heb het ondertussen gelezen, het waarom en het doel!
    Veel succes daarmee

• 11 Februari 2009 - 13:38

Astrid & Bas Donkers:

Oké, wakker blijven achter het stuur.
    Een grote steen op dat gaspedaal leggen, dan hebben jullie ook cruise control. Op de boot kunnen jullie weer een wijntje drinken.

Hou je taai.

• 11 Februari 2009 - 16:25

Sem Sven Karin:

Heftig ritje :-)
    Heeft misschien toch ook met de leeftijd te maken!
    Straks in de sahara rijden jullie vast en zeker aan kop!! Olé Olé.
    Hier is het koud en regent het pijpestelen, kunnen we afspreken dat jullie het verder niet meer over het weer hebben? (ha ha)
    Véél plezier samen

• 11 Februari 2009 - 17:47

Renee :

heey papie en Herman!
    Ik hoorde dat jullie de hele nacht door hebben gereden, poeh. je zei dat dat kwam door dat de auto zo sloom was maar ligt het niet aan de bestuurder, hihi. Ik hoorde net dat jullie al in de buurt van de boot zijn.

P.S. Nu jij weg bent heb ik wel lekker warme voeten hihi, en jij hebt vast kouden voeten want je slofjes staan nog thuis!!

Heel veel plezier Dikke kusss Renee

• 11 Februari 2009 - 21:23

Willy:

Jos, een tip...
    Je hebt eend gereden.
    Vergelijkbaar lijkt me.
    Om die vooruit te branden, kon je je vishengel met een broodje ervoor houden. Dan ging die merkbaar harder, toch? Nu is een landrover weliswaar een heel ander beesie, maar...probeer toch maar eens. In iedergeval leuke reactie's denk ik.

Succes.
    Van een landrover berijder.

PS. jammer dat er geen tijd bij jullie bericht vermeld wordt.

Wij, Jos en Herman, gaan een Landrover Ambulance wegbrengen naar Gambia of Mali. De Ambulance moet daar in het binneland weer dienst gaan doen. In Gambia aangekomen gaan we met z'n drieen verder. Manon, een arts en oud-collega komt tussen ons in zitten en met haar gaan we een aantal projecten bezoeken om te beoordelen in welke vorm we het beste hulp kunnen bieden op langere termijn

Actief sinds 03 Feb. 2009