We hebben het gehaald!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Broeders - WaarBenJij.nu We hebben het gehaald!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Broeders - WaarBenJij.nu

We hebben het gehaald!!

Door: Jos en Herman

11 Februari 2009 | Spanje, Madrid

Hallo iedereen,

We hebben het gehaald maar wel als traagste van de groep. Iedereen past zich wel aan ons tempo en onze brancards worden door de anderen gebruikt om te rusten. We zijn dus een soort bezem wagen.

Onze auto ruikt inmiddels een beetje erg naar diesel. Bij het tanken schoot de vulslang los en spoot de diesel over de broek van Jos en in het interieur van de auto.

Het is hier lekker weer en de temperatuur is een graad of 15/16. Enkelen van ons zijn al gaan zwemmen.

Nu is het wachten op de boot en het volgende bericht komt uit Marokko.

Tot het volgend bericht,

Los Broedos.

• 11 Februari 2009 - 18:16

Johnny En Anita :

Dag Jos en Herman hiep hiep op tijd bij de boot.
    wat dacht jij jos als ik zelf ook wat diesel neem gaat hij misschien wat harder. en nu wachten op de boot dit heeft wel een voordeel nu heb je de tijd om jou box (broek) te wassen.
    Herman wees gerust Jos gaat van zelf anders ruiken.tot in Marokko en lekker slapen op de boot

• 11 Februari 2009 - 18:18

Karin:

Wat zou het prettigst zijn? De dieselgeur van nu of de zweet voeten van de komende weken?
    Fijn dat jullie de naam van een sponsor hoog houden: "de bezemwagen"
    :-D
    Geniet maar even lekker van de rust, PROOST!!

• 11 Februari 2009 - 18:25

Hans & Helma:

Hallo Broeders,
    Die gesponserde diesel was toch voor de auto ?? en niet voor je broek !!
    Wij kennen wel de stank van diesel in je kleren (Ba Ba) gewoon laten zitten en over drie weken ruik je het niet meer. Groetjes uit een regenachtig Boekel.

• 11 Februari 2009 - 19:47

Pieter Drouen:

Hoezo Jos de traagste van de groep!
    Bij het skieen ben ik niet anders gewend van jou.
    En ik weet niet wat erger is voor Herman de geur van diesel of de geur van Jos Bevers.
    Een hele goede overtocht toegewenst voor de hele groep en tot het volgende bericht,ps
    misschien lukt het nog om te waterskieen succes.

• 11 Februari 2009 - 19:58

Theo & Lot:

We volgen jullie tocht met grote belangstelling.
    Dus wordt er zo nu en dan op 't werk even gauw gekeken op de website waar jullie zijn.
    De kameel is een traag lopend dier maar wel 't schip van de woestijn. Dus: de meerwaarde van jullie auto gaat zich nog wel bewijzen!

• 11 Februari 2009 - 21:13

Fleur:

Hoi papa en Jos,
    fijn dat jullie het toch gehaald hebben, al heeft het een hoop energie gekost. Jullie zullen wel moe zijn.. Rust maar lekker een nachtje uit, een heerlijke douche en dan morgen met de boot naar Marokko! Alvast veel plezier en op naar de zon!

Liefs xx Fleur

• 11 Februari 2009 - 21:24

Stijn:

Hee papa en Jos,

hebben jullie het een beetje naar je zin?
    Ik laat morgen de vrouwen alleen achter en ga Dublin onveilig maken.

Ik ben al volop aan het werk met de aanbouw en de tuin. Volgende week ga ik de beukenhaag ophalen.

Ik hoop dat jullie met hele mooie verhalen en een mooi vrouwtje voor mij terug komen.

Heel veel succes en maak er wat moois van,

groeten Stijn

• 11 Februari 2009 - 21:27

Willy:

Nogmaals, maar nu bij het juiste bericht

Jos, een tip...
    Je hebt eend gereden.
    Vergelijkbaar lijkt me.
    Om die vooruit te branden, kon je je vishengel met een broodje ervoor houden. Dan ging die merkbaar harder, toch? Nu is een landrover weliswaar een heel ander beesie, maar...probeer toch maar eens. In iedergeval leuke reactie's denk ik.

Succes.
    Van een landrover berijder.

PS. jammer dat er geen tijd bij jullie bericht vermeld wordt.

• 12 Februari 2009 - 08:27

Astrid & Bas:

Dag Jos en Herman,

Dan maar de traagste, maar jullie zijn toch mooi op tijd voor de overtocht.
    Zat er met al die voorbereidingen geen cursus "Hoe moet ik tanken" bij?

Groetjes DDK A&B.

• 12 Februari 2009 - 09:46

Gerrie En Jose:

Hoi Jos en Herman,
    Super om zo jullie reis te volgen. Heel veel succes.

• 12 Februari 2009 - 13:01

Monique Verberne:

Ach mannen, de laatste zullen de eerste zijn. Mooi dat jullie er op tijd waren, en de temperatuur wordt alleen nog maar beter. Goed vooruitzicht.
    Vooral doorgaan....

• 12 Februari 2009 - 13:18

Matt:

hoi pap en herman.
    fijn dat jullie al in marroko zijn.
    niet zeeziek geweest?
    ik ben gistren met ome pieter en nick naar jong oranje geweest tegen jong griekelanddit was in het top oss stadion en het was 4-1 voor jong oranje liefs matt!!!!!!

• 12 Februari 2009 - 13:27

Nick:

ik mis jullie ontzetend
    en de auto ook ik hou jullie op de kaart in de gaten waar jullie zijn en ik heb de vrachtwagen voor opa en oma al bijna af ik ben gisteren naar jong
    nederland geweest het was vier een voor nederland en erg koud en ik ga naar de film met Emmy,Sofie,Sam,en ik zelf veel liefs van nick xxx heel veel geluk nog Jos en Herman

• 12 Februari 2009 - 20:23

Gert-Jan En Arienta:

Hoi mannen,
    Wij zitten hier aan de receptie en genieten ook.
    Hier binnen is het 22 graden, alleen zien we nog geen zwembad; dit vragen we wel aan dan kunnen jullie ook nog eens zwemmen als je weer moet werken zoals wij.

Heel veel groeten
    van de achterblijvers

• 12 Februari 2009 - 20:32

Hilde (de Alfahulp):

Wat een avonturen, nu al!
    Geniet ervan.

• 13 Februari 2009 - 06:37

Henk Vlassak:

Hallo Broedos

Wat fijn om jullie te kunnen volgen. Wat is internet toch een prachtig medium. Zo ver weg en toch zo dicht bij.

Weg uit het bekende en vertrouwde Europa. Nu gaat het avontuur echt beginnen.
    Heel veel succes, geniet ervan. En hou ons op de hoogte.

Henk Vlassak

• 13 Februari 2009 - 11:01

Diana:

Hoi Mannen, hier gaat het allemaal zijn gangetje. wat een ruimte heb ik in en rondom het huis. al verschillende koffiedrinkers gehad, de wijn wil nog niet zo vlotten, maar dit komt wel, denk ik.
    Wat een leuk verslag van Loes, bedank ze maar hartelijk. kunnen we dit ook nog van jullie verwachten?
    ik stuur het door aan de fam. en vrienden, maar zag dat je het ook op de site GO For Africa kunt lezen. bij team Piet en Loes. dit voor degene die ik thuis vergeet.
    Controle gehad? hebben jullie de alcohol flessen in moeten leveren? vanavond gaan we bij Ton en Lea eten, dus komt allemaal goed. gr en veel liefs de 4 Bevertjes

• 13 Februari 2009 - 12:02

Karin:

Bedank Loes maar voor het verslag mannen!! Super leuk om te lezen!!
    Dat gaat gezellig worden in jullie groepje. :-)
    Ze zijn nu al blij met jullie erbij en jullie worden al ervaren genoemd!
    Misschien kunnen jullie wat extra zuurkool koken, dan heeft Loes mooi wat extra tijd om voor ons (zielige en nieuwgierige thuisblijvers)
    een leuk verslag te typen. ;-D
    Héél véél plezier

• 13 Februari 2009 - 16:09

Sjaak:

Ha mannen,

Leuk om jullie zo via de site van Boekel Sport snel te kunnen vinden. Nu er al wat berichtjes op deze site staan ga ik ook in de klas aandacht besteden aan jullie reis. Elke week hebben we het wereldjournaal in de klas. Jullie worden hier nu een vast item in.

Het ga jullie goed.

Groetjes Sjaak (van Moorsel)

(anders denkte dalek no dé dieje van van Hoeij zich hé loate umskole)