Onderweg naar Marrakech - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Broeders - WaarBenJij.nu Onderweg naar Marrakech - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Broeders - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Marrakech

Door: Jos en Herman (SMS)

14 Februari 2009 | Marokko, Rabat

Hallo Thuisfront,

Om onze geplande afstanden te kunnen halen rijden we van de vroege morgen tot de late avond.
We zijn verstoken van internet en hebben dus niets kunnen lezen of mailen.
In de groep heerst een goede sfeer zoals je uit het verslag van Loes hebt kunnen lezen en de omgeving en het landschap in verschrikkelijk mooi. Het is hier lente en alles is groen en staat in bloei.

Vandaag 14/2 rijden we van Azrou naar Marrakech.
Het is ongeveer een afstand van 400 km maar we rijden gemiddeld 45 km/uur.
Vannacht is er een koffer van een andere groep gestolen!
Vannacht was er om 22 uur nog 50 cm sneeuw dus we maken de meest uiterste weersomstandigheden mee.

De Broeders

• 14 Februari 2009 - 14:19

Yvonne:

Hoi samen
    Zonder internet hebben jullie zeker nog meer het gevoel echt "weg" te zijn, mooi dat het leven zonder toetsenbord gewoon door kan gaan! Wel fijn dat Bert in de achterban zit zodat we jullie toch kunnen volgen. Vervelend die diefstal (weer bewijs dat dit niet alleen in het Helmondse gebeurd)Hebben alle groepen met elkaar contact via de bakkies ??
    Geniet vooral en succes met de kilometers
    Yvonne

• 14 Februari 2009 - 14:43

Amber Van Goor:

hé die jos
    hoe gaat het met jou?
    met je prtekind gaat alles goet.
    ik lees dat je al ver bent.
    ik mis je wel hor
    ik heb nu al zin in 27 maart.
    groeten amber van goor

• 15 Februari 2009 - 12:18

Annemiek Nijholt:

Fijn dat de reis voorspoedig verloopt, veel plezier!

• 16 Februari 2009 - 08:29

Fleur:

Hoi papa en Jos,
    Fijn dat jullie nu in Marrakech zijn! Even lekker uitrusten, daar zullen jullie wel aan toe zijn na zo'n rit..

Geniet er van en veel plezier de komende dagen. We missen jullie,

Liefs xx Fleur

• 16 Februari 2009 - 14:49

Han V. Gennip :

hallo Los Broederos

Nou al een dikke week onderweg, dus maar eens gekeken hoever jullie zijn opgeschoten. Prachtig om het hele relaas zo te kunnen volgen. Wij zullen zeker bijhouden hoe het jullie vergaat in de woestijn. Wij hopen dat er niemand, maar zeker jullie met de ambulance geen stukken krijgen en alles goed op de plaats van de bestemming aankomt.
    Het was geweldig zo'n grote groep uit Bakel te zien vertrekken.
    Nou mannen, als je weer over internet kunt beschikken horen wij wel weer wat meer van jullie. Goede reis verder.

Wij, Jos en Herman, gaan een Landrover Ambulance wegbrengen naar Gambia of Mali. De Ambulance moet daar in het binneland weer dienst gaan doen. In Gambia aangekomen gaan we met z'n drieen verder. Manon, een arts en oud-collega komt tussen ons in zitten en met haar gaan we een aantal projecten bezoeken om te beoordelen in welke vorm we het beste hulp kunnen bieden op langere termijn

Actief sinds 03 Feb. 2009