Een beetje pech! - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Broeders - WaarBenJij.nu Een beetje pech! - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Broeders - WaarBenJij.nu

Een beetje pech!

Door: Jos en Herman (SMS)

16 Februari 2009 | Marokko, Rabat

Hallo Thuisfront,

Na Marrakech richting het Atlasgebergte gereden. Aan de voet van de Toubkal bij het plaatsje Imlil hebben we jassen uitgedeeld.
We hebben wat pech met de auto want ons koelsysteem lekt. We kunnen echter nog wel gewoon rijden en we zijn onderweg naar Agadir.

Groetjes

De Broeders

• 16 Februari 2009 - 19:18

Diana:

Hoi, hoop voor jullie dat het goed blijft gaan. we hebben geprobeerd te bellen. lukt niet. dus laat maar weer een keer van je horen. gr. de 4 Bevertjes

• 16 Februari 2009 - 19:53

Sem Sven Karin:

Hey Kanjers,
    Fijn weer iets van jullie te horen.
    Ze waren daar zeker wel blij met al jullie jassen. :-)
    Jammer die autopech!Hopelijk kunnen jullie techneuten het repareren!
    Veel succes!!

• 16 Februari 2009 - 20:12

Sem Sven Karin:

Leuk verhaal weer van Loes. Gemakkelijk hè zo'n secretaresse!!
    Jullie hebben al véél gezien en beleefd.
    En . . . nu zijn jullie ook verslaafd!!
    Waar zal de volgende reis naar toe gaan?
    Groetjes, veel plezier!

• 17 Februari 2009 - 11:21

Diana:

Hoi, wat een leuk verslag heb je weer gemaakt Loes. dit verveeld niet en is voor ons erg duidelijk, net of we met jullie mee reizen. wordt hier wel jaloers van, en denk dat ik volgend jaar ook maar een zo,n reis ga maken!!
    voor de thuisblijvers. kijk op de site van goforafrica.nl teamverslagen verslag van Loes. ontzettend leuk om te lezen. thuis gaat alles goed. groetjes en liefs

• 17 Februari 2009 - 17:00

Pieter Drouen:

Beste jongens,gelukkig is het,het koelsysteem van de auto stel je voor dat het van de koelkast was dan zat mooi met lauw bier te kijken.
    Jos wat de gejatte koffer betreft die was van een familielid van mij kun je in het vervolg wat beter op de spullen van die jongen passen.
    Rij en drink voorzichtig,groet de Drouens

• 17 Februari 2009 - 18:33

Astrid & Bas.:

Hé Broeders,

Zo te lezen gaat het goed met jullie en ook met de rest jullie team.
    Misschien een kleine tegenvaller met die koeling maar die overleven jullie ook wel.

Groetjes DDK A&B.

• 19 Februari 2009 - 18:22

Adriaan&Nelly:

Hallo Herman & Jos

Veel succes in het zand en vooral geniet van dit avontuur.
    Hans,Lia, Henk, Anny, Nelly,Adriaan de sponsers van het EERSTE UUR.

Wij, Jos en Herman, gaan een Landrover Ambulance wegbrengen naar Gambia of Mali. De Ambulance moet daar in het binneland weer dienst gaan doen. In Gambia aangekomen gaan we met z'n drieen verder. Manon, een arts en oud-collega komt tussen ons in zitten en met haar gaan we een aantal projecten bezoeken om te beoordelen in welke vorm we het beste hulp kunnen bieden op langere termijn

Actief sinds 03 Feb. 2009