Verslag Loes - Reisverslag uit Tiznit, Marokko van Broeders - WaarBenJij.nu Verslag Loes - Reisverslag uit Tiznit, Marokko van Broeders - WaarBenJij.nu

Verslag Loes

Door: Verslag Loes

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2009 | Marokko, Tiznit

Op het moment dat ik dit schrijf is het 17.30u en zitten op een camping in een dorpje tussen Agadir en Tiznit. We waren tussen de middag in Agadir. De enige camping die er is staat vol met campers en dat is niet gezellig. We hebben toen overlegd en besloten om nog even door te rijden. Onderweg kwamen we deze camping tegen. Het is een camping aan het strand en we staan inmiddels met al onze tentjes bij elkaar. Jos en Herman hebben de lange tafel weer aan de ambulance gezet en ons pap is op dit moment macaroni voor ons aan het maken. We hebben daarnet in de Atlantische oceaan gezwommen, met super hoge golven! Ook nog even wat wasjes gedraaid in een wasmachine en inmiddels lijkt het hier nu op een nomadekamp. We gaan nu even eten en dan een internetcafé op zoeken.


De tussenstand tot nu toe: we hebben 4215 kilometer afgelegd sinds ons vertrek in Bakel.

De groetjes van iedereen uit onze groep!!!
Als je op onderstaande link klikt kun je het hele verslag van Loes lezen.
http://www.goforafrica.nl/verslagen/58/12/een_weekend_door_de_atlas.html

  • 17 Februari 2009 - 17:04

    Karin:

    Gewoon even ter info en jullie reisvreugde nog verder te verhogen.:-)
    Weersverwachting Boekel en omstreken: WO DO VR ZA ZO
    Rustig weer met wolkenvelden en af en toe wat sneeuw of regen. In de nacht meest lichte vorst en middagtemperatuur rond maximaal 4 graden.
    In het weekend wisselvalliger.



  • 17 Februari 2009 - 17:06

    Yvonne:

    Toe maar, wasmachine...Een droger zullen jullie wel niet nodig hebben. 1 week is nu ruim voorbij en ik vraag me af of Jos niet vergeten is om van onderbroek te wisselen, hij heeft er naar zeggen 7 mee, voor elke week 1. Herman houdt van lichtgewicht kamperen maar wanneer een grote tent dan ook een grote tafel op de camping, zeker als die als een slaapplaats in een bus kan dienen.Voor morgen een fijne en veilige rit.
    groeten Yvonne

  • 17 Februari 2009 - 18:39

    Astrid & Bas:

    Wij willen even meedelen dat jullie reisgenote Loes voor ons allemaal zeer leuke reisverslagen maakt. Zo krijgen we een klein beetje een beeld wat jullie allemaal meemaken.
    Succes verder en tot het volgende verslag.
    Doe ze daar maar allemaal de groeten van DDK A&B.

  • 17 Februari 2009 - 19:41

    Jack:

    Leuke verslagen maar ik mis de foto's. Of zijn jullie een foto toestel vergeten? Of zijn de foto's niet voor publicatie geschikt?
    Fijne reis!

  • 17 Februari 2009 - 21:10

    Jo Bouw:

    Hallo Loes (en reisgenoten) Wat leuk je reisverslag te lezen zeg! Prachtig zoals jij het hier neerzet, ik zie het gewoon voor me:-) Ik doe even de hartelijke groeten aan iedereen, veel reisgenot en blijven tikken jij, het is overduidelijk allemaal en mocht je iets van onze motorrijder (zoonlief) te melden hebben, lees ik het graag want, die is niet zo tik*gevoelig als jij hoor:-) Groetjes en vooral: véél succes met alles! Jo.

  • 17 Februari 2009 - 21:43

    Johan Carla Kay:

    Hallo Loes
    Super mooie reisverslagen of je er zelf 'n beetje bij bent hou vol allemaal (zeker ook t vervoer) een mooi avontuur met ook 'n mooi doel geniet ervan lieve groeten voor jullie allemaal uit een koud nat Boekel

  • 18 Februari 2009 - 13:27

    Marja En Familie:

    Hoi Herman en Jos,
    zo maak je nog eens iets mee, de ene dag in de sneeuw en de volgende dag zwemmen in de oceaan.
    ik kom trouwens nog in de buurt!!ga op 8 maart een weekje naar gran canaria.
    veel plezier en de groeten uit De Rips

  • 18 Februari 2009 - 15:25

    Mari En Familie:

    hallo herman, jos en de rest van het konvooi.

    allereerst een compliment aan loes voor haar prachtige reisverslagen, je voelt hier het saharzand tussen je tanden knarsen als je haar verhalen leest.ik zie zo de koperenploert schijnen maar als ik na het lezen naar buiten kijk lijk ik toch last te hebben van illusionaire vervalsingen.wij surfen op het moment tussen jullie site en die van jolein die in suriname is. wel interessant voor herman, jolein is moeten evacueren i.v.m. het killer-bees. deze zijn er ook in afrika heb ik gelezen maar jullie zitten denk ik nog in het ezeltjes en kamelen en geiten gebied maar dat zal ook snel veranderen. wij zien uit naar een volgend verslag.
    groet van ons.

  • 18 Februari 2009 - 18:11

    De Brouwerkes:

    Hoi Jos en Herman,

    Hier een bericht uit de Mortel EN nog géén. SLAPPE gehad ? zo ja ik kom wel weer.....maken met mijn Zusje.Gaat het nog goed met de lange tafel, "Vat der mar inne op ons , wai hebben host HP BALL rijmt op slappe.

    groetjes,

    TOON EN MIEKE

  • 18 Februari 2009 - 18:36

    Yvonne:

    Uit naam van Jaantje en Betty de groeten en ze zijn blij dat alles goed gaat. De breiclub uit de Rips vroeg zich af hoe het met de container is met al die gebreide spulletjes. Ook ik ben erg benieuwd hoe het met de motorrijder Paul is!!!
    Groeten uit Helmond

  • 19 Februari 2009 - 18:35

    Adriaan En Nelly:

    Hallo Herman en Jos
    Heel veel plezier en pas op in al dat los zand!!!!!
    De sponsers van het eerste uur Hans & Lia Henk & Anny Adriaan & Nelly wij volgen jullie!!!

  • 19 Februari 2009 - 19:08

    Diana.:

    Hoi mannen en dames, fijn om weer iets van jullie gehoord te hebben. ik begrijp van Jos dat jullie een fijne rustdag hebben gehad en dat het volgende verslag van Loes alweer volgt, fijn wanr bij je moeder leeft iedereen mee en lezen ze alle verslagen, de ouderen daar komen vragen? waar blijft het volgende verslag, dus Loes ga zo door. ik begrijp dat er nu ook fotos volgen, ben hier erg benieuwd naar. veel succes want nu gaat het echt. komen, morgen Mauretanie in en dan volgt er veel, veel zand en zijn jullie een aantal dagen telefonisch niet meer bereikbaar. Renne, nick en Matte waren erg blij je nog even gesproken te hebben, ik ook natuurlijk. thuis alles goed. Bij ons gaat het carnaval starten. doe iedereen de groetjes en veel plezier, dat gaat wel lukken als ik het zo allemaal hoor. veel liefs de 4 Bevertjes

  • 19 Februari 2009 - 20:44

    Sven:

    Ik snap dat niet dat jullie last hebben van dat beetje gesnurk van Josje. Hij heeft nog wel een neusklem (anti-snurk) van z'n dochter gekregen...
    Succes in de dessert....
    SKs

  • 20 Februari 2009 - 06:19

    Karin:

    Mooie foto's www.bakel.nu

  • 26 Februari 2009 - 04:28

    Hans:

    het begint er nu wel erg op te lijken (waar ben je nu)

  • 26 Februari 2009 - 13:45

    Fleur:

    Lieve papa en Jos,
    Ik heb gelezen dat jullie een ontzettend leuke ervaring hebben opgedaan in de woestijn. Een avontuur om nooit meer te vergeten dus. Ik wordt steeds meer jaloers op jullie.

    Wij hebben ondertussen een flinke carnaval overleefd. Was een gezellige week. Ik merk nu steeds meer dat je weg bent, en ik mis je wel hoor papa. Gelukkig maar dat jullie het zo naar jullie zin hebben, en we wachten op het eerstvolgende verslag en telefoontje.

    Dikke kus xx Fleur

  • 28 Februari 2009 - 13:02

    Madeleine:

    wat een avonturen en wat hebben jullie al een afstand afgelegd.
    wat een erg leuke verslagen van Loes het is erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven we "reizen"zo mooi met jullie mee.
    ga zo door en geniet ervan met z'n alle

    groetjes REAHM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wij, Jos en Herman, gaan een Landrover Ambulance wegbrengen naar Gambia of Mali. De Ambulance moet daar in het binneland weer dienst gaan doen. In Gambia aangekomen gaan we met z'n drieen verder. Manon, een arts en oud-collega komt tussen ons in zitten en met haar gaan we een aantal projecten bezoeken om te beoordelen in welke vorm we het beste hulp kunnen bieden op langere termijn

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 70747

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 27 Maart 2009

De broeders naar Afrika

Landen bezocht: